lørdag 3. mars 2012

3. mars - Dagens overganger og overgangsrykter



Bekreftede overganger


Sean Cunningham (Molde ---> Stabæk) (Lån)
Amerikanske Sean Cunningham lånes ut fra Molde og blir Stabæk-spiller i 2012 sesongen. Avtalen skal være i boks og det eneste som gjenstår er at Stabæk skal bli enige med Cunningham om de personlige betingelsene.
- Sean trenger og utvikle seg videre, og det får han muligheten til ved å gå til Stabæk. Han vil få mere spilletid der, sier Moldes trener Ole Gunnar Soskjær til Romsdals Budstikke.


Overgangsrykter


Ole Jørgen Halvorsen (Sogndal ---> Fredrikstad)
Fredrikstad skal fortsatt være på jakt etter Ole Jørgen Halvorsen, men det kan se ut som om han velger å bli værende i Sogndal.
- Det har vært en del styr etter oppslaget TV2 hadde om meg tidligere denne uken. Jeg forholder meg til at jeg er Sogndal-spiller, sa Halvorsen til Fredriksstad blad tidligere idag.

Diogo Fernandez (Ukjent ---> Bryne)
Bryne skal nesten ha en avtale i boks når det gjelder Brasilianeren Diogo Fernandez. Kantspilleren har imponert på prøvespill i Bryne og trener Kent Bergersen vil gjerne ha han på fast basis.
- Jeg kan bekrefte at vi vil ha med oss Diogo på fast basis, sa Bergersen til Aftenbladet nå i ettermiddag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar