onsdag 8. februar 2012

Dagens Overganger i Tippeligaen



Pål Steffen Andresen (Lillestrøm - Ullensaker/Kisa)
Det har vært klart en stund at Pål Steffen Andresen kom til å forlate Lillestrøm. Det ble idag klart at han tar et steg ned for å spille for den nyopprykkede Adeccoliga-klubben Ullensaker/Kisa.
- Jeg har bestemt meg for å spille for Ull/Kisa. Totalpakken var best for meg både på og utenfor banen der, sa Andresen til Romerikes blad idag tidlig.


Bjarte Haugsdal (Brann - Stabæk)
Bjarte Haugsdal forlater Brann og Bergen og setter kursen mot Nadderud. Stabæks sportslige administrative leder Inge Andrè Olsen bekreftet dette onsdag ettermiddag.
- Bjarte Haugsdal spiller for oss fra nå av og vi har bekreftet dette via mail. Kontrakten er ikke signert ennå, av den enkle grunn av at jeg befinner meg i Italia, sa Olsen til Midtsiden tidligere idag.

Flere overganger idag? Legg igjen en kommentar! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar